sista ridlektionen

Idag har jag haft min sista ridlektion på Sorf, fast jag ska ändå dit nästa vecka och rida igen så kanske snarare min näst sista. Jag känner att det är bättre att lägga ner den tiden och pengarna på mina egna hästar. Lektionerna är inte tillräckligt givande för att det ska vara värt det.
 
Jag är i alla fall sjukt nöjd över dagens lektion. Jag hade Xagovia, en helt underbar häst! Hon har mycket motor och är mjuk att jobba med. Jag fick ner henne så fint och hon blev så avslappnad i slutet av lektionen. Jag vet inte riktigt vad dagens lektion gick ut på, hon ställde ut lite konor att göra framdelsvändningar runt och sedan fick vi göra lite som vi själva ville. Men det kändes riktigt bra att jag fick henne så avslappnad och fin, och fick även en hel del beröm för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0