skördefest

En mättsam middag avklarad med quornfilé, potatisgratäng, morotsbröd och sallad. Efter middagen var det underhållning, en asrolig gubbe! Och efter allt skratt fick vi en supergod äppelpaj med vaniljsås. Mumma! Såklart var allt producerat på Ösby, äpplena, potatisarna och nötköttet som ickevegetarianerna fick. 
 
Nu taggar jag en ny händelserik dag imorgon på Elmia! Vi ska komma iväg senast 6.20 på morgonen och kommer väl hem runt halv 11 på kvällen gissningsvis. Inräknat med stopp och grejs kommer bussresan ta 5 timmar enkel resa, alltså 10 timmar totalt. Och tro mig när jag säger att våran buss är en skrothög så vi får väl se om den håller hela vägen... Men det kommer bli så skoj!!
 
Detta kommer ske med min helt underbara klass!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0