Torsdagskväll

Just nu sitter jag och kollar på någon film på elevhemmet, men jag kom precis på att jag har prov imorgon i växtodling så jag borde verkligen seriöst gå och plugga. 
 
Idag har jag suttit och stubbar hela dagen och fått skavsår på ryggraden av traktorstolen. Efter skolan har det vart biljardturnering (som jag förlorade), sedan körde jag, Maya och Lydia lite guitar hero i väntan på kvällsfikat. Sist men inte minst så har jag vart duktig och damsugit alla gemensamma utrymmen på elevhemmet.
 
God natt på er, tagga en ny fredag imorgon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Alfhild

Lycka till på provet!
Fin bild på världens mest underbara katt!

2014-10-03 @ 07:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0