Glad alla hjärtans dag!

Och grattis till mina kissar som fyller hela 4 år idag! På förmiddagen var jag och päronen i Västerås och köpte ny ridhjälm till mig då min gamla skruvar upp sig varje gång man ramlar av vilket inte känns jättesäkert... Sedan lagade jag lax till middag som päronen och killen fick avnjuta med semla som efterrätt. Älskart! Sedan åkte vi till ridhuset och hoppade studs med Lycke (tömkörning) för första gången någonsin, han är verkligen en naturbegåvning! En riktigt bra dag med andra ord! <3

Kommentarer
Postat av: Alfhild

Supergod lax och semla. Tack så mycket! Det är klart att Lycke var duktig, han är ju världens bästa häst.

2015-02-15 @ 08:02:58
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-02-15 @ 16:35:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0