Min kalender = Mitt liv

Utan en kalender skulle jag seriöst inte klara mig. Jag älskar att planera mitt liv i förväg i detalj, vilket ibland kan vara rätt osmart då man blir helt förvirrad om någon plan bryts. Men i dom flesta fallen är det rätt skönt att veta precis vad man ska göra, men sedan är jag också en tidsoptimist så det är inte helt ovanligt att jag planerar in för mycket och behöver stressa som en idiot. Min kalender följer med mig vart jag än går i princip och jag öppnar den typ 100 ggr per dag för att bara kolla eller skriva in något nytt eller tillägga något. Jag trivs med att vara förutseénde och det är inget jag kommer sluta med i första taget!
Detta blev ett väldigt tråkigt inlägg, men tragiskt nog är det en väldigt stor del av mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0