Mitt liv, mina val!

Varför ska människor lägga sig i mina val i livet eller komma med onödiga kommentarer angående mina val och hur jag väljer att leva? Jag är en väldigt lättpåverkad person så när någon säger något jag borde göra så gör jag det oftast, jag har börjat inse att det faktiskt är mina val och ingen annans och att jag borde skita i vad alla andra tycker. Det är så onödigt att man ska bli påhoppad för att någon annan tycker att det är fel val. Visst kan dom få säga vad dom tycker och ge tips, men sedan ge sig och låta mig använda min egen hjärna och bestämma själv och acceptera det jag väljer. Tro det eller ej, men jag är kapabel till att ta egna beslut och stå fast vid dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0