Otursdag

Tänkte skriva ihop ett inlägg om min otursdag, men jag ändrade mig precis när jag klarade repetition 3 (körkortsfrågor) på första försöket med endast fyra fel. Det gjorde min dag väldigt mycket bättre! Men i alla fall, dagen började med att jag satte på mobilen och fick ett sms från mamma som hon hade skickat igår kväll där hon skrev att Elvira var på sjukhus. Med hennes tur har hon ramlat ner från höskullen i stallet och fått fraktur i skallbenet och brutit nyckelbenet. Så det lär väl dröja ett tag innan hon är på benen igen... Det har snöat hela dagen, och det har till och med lagt sig kvar på marken. Suck. Och som pricken över i:et så har min älskade häst tappat en sko, och människan som har kunskap att slå tillbaks tappskor ligger inlagd på sjukhus. Så det blir väl bara att tillkalla hovslagare efter helgen. Man blir ju trött ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0