Söndag

Söndag är det idag och regnet bara forsar ner, och jag som måste ut till mina hästar snart.... Hur som helst så är det måndag imorgon och sista riktiga skolveckan innan praktiken. Nästa vecka är det påsklov för min del och sedan ska jag tillbaks till skolan två dagar för att gå på en D9-kurs (sprutning av kor och grisar). Sedan är det äntligen dax att gå ut på praktik i 6 veckor. Jag kommer hamna på en stor spannmålsgård här i lilla fj-100 så mesta tiden kommer jag nog sitta i en traktor och köra gärnet. Jag är taggad till tusen!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas du får roligt på praktiken! Skulle vara roligt om du ville kika in på min blogg: anniehorselife.blogg.se

2015-03-29 @ 12:03:13
URL: http://anniehorselife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0