Amerikanska pannkakor med nutella

När jag va i Paris så åt jag Amerikanska pannkakor med nutella till frukost. Det va så jävla gott, så jag gjorde det till familjen idag till kvällsmat. Pannkakorna blev dock inte lika bra som dom jag åt i Paris, men det va ju också förska gången jag gjorde amerikanska pannkakor, så jag måste nog säga att dom blev ganska lyckade i alla fall. ;D
 
Inatt va Hilda och Eve här och tältade i våran trädgård. Det va fett awesome måste jag medge! ;D Vi kollade på några filmer, åt popcorn och hade allmänt trevligt. :)
Tack för awesome kväll/natt/morgon tjejer! ;)

Kommentarer
Postat av: hilda

Tack själv! :D

2012-07-15 @ 20:47:48
Postat av: evelina

Man tackar man tackar! :D

2012-07-15 @ 23:27:41
URL: http://ochiru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0