Oct. 02, 2012

Nu har jag precis haft sånglektion. Jag tränar på min fullröst just nu, det går väl lite sådär om jag ska vara ärlig. :p
Om en timme och tjugo minuter så har jag kör så det blir väl att jag sitter här helt forever alone och väntar tills den börjar. :p

Igår så hade jag ridlektion. Jag trodde att vi skulle få rida barbacka så jag hade laddat inför det hela veckan. Men då ångrar förstås min ridlärare sig och säger att vi ska få göra det nästa vecka, så då får jag ladda en vecka till... :p Men ridlektionen va ändå skitkul igår. Vi gjorde nått som jag inte kommer ihåg vad det heter just nu, men det va typ att styra hästen i slalom med en hand, flytta en grimma från en pinne till en annan och lite sådant. Det va i alla fall skitkul! ;D


Capena <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0