Dagen

Dagen började med att jag och några till kollade på julkalendern ute i allrummet. Den är faktiskt rätt så bra i år, hoppas bara det fortsätter så också. Sedan halv nio började vår första lektion, fordonslära - praktiskt. Det är veckans roligaste lektion, tyvärr har vi bara den varannan vecka. Idag fick vi tvätta av och smörja betesputsaren och jag fick prova att köra en New Holland för första gången. Fett awesome! Den lektionen hade vi i alla fall ända fram till lunch, sedan hade vi fordonslära igen fast teoretiskt där vi pratade om bevattning av åkrar. Sist så hade vi marklära där vi fick namnsätta olika jordar, det var väl mindre kul... 
  
Snart så är det middag och sedan ska dom flesta åka iväg till Erikslund men jag tror jag stannar här. Det blir så lungt och skönt när alla åker iväg. ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0