lucia

Min dag började med att fritidsledarna kom in på internatet utklädda till lucia, tärna, tomte och tomte kvart över 6. Dom spelade julmusik och knackade på allas dörrar och bjöd på lussekatter, pepparkakor och festisar. Jäkligt kul måste jag säga men dom kunde kanske ha väntat några minuter med att väcka oss. -.-

Sedan var det dax för oss elever att lussa. Vi höll till på en vagn i maskinsalen. Hur mysigt som helst, det blev rätt lyckat! :)

När jag kom hem låg mina kläder som jag har beställt från H&M på min säng: två flätade skärp (25:-/st), en julklänning (199:-), två t-shirts lila och svart (99:- tillsammans) och ett par jeans (499:-)



Sist men inte minst så kom hovslagaren till stallet och gav Jero nya skor. Så nu är han fin om fossingarna. :)

Hoppas alla ni har haft en lika bra lucia som jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0