Min jul!

Ännu en jul härmed avklarad. Gårdagen var väldigt lyckad. På förmiddagen åkte jag och mamma till stallet och tog en julpromenad med Jero i regnet, på hemvägen hämtade vi upp min morbror som kom med bussen. Sedan åkte vi hem och fixade jullunchen och åt den, även min farfar kom in och åt. Efter det var det julklappsutdelning, vi är lite speciella i vår släkt och har den mitt på dagen istället för på kvällen som vanliga människor. Jag fick en mobil (LG Nexus 5), kudde, varselbyxor, huvtröja, brottarlinnen, tofflor att värma i micron, hjälm mm.
Sedan fikade vi med lussekatter och pepparkakor innan vi gick upp för att se Kalle anka. Medans mamma och pappa var i ladugården och jobbade så satt jag och min morbror och slökollade på TV:n. Sedan var det dax att ge sig iväg till kusinerna för att käka gröt och umgås. Mycket trevligt. Sedan sov jag som en stock hela natten lång. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0