Pepparkaksbak

Imorse bakade mamma och jag julens pepparkakor medans det snöade ute och vi satte på julmusik på sterion. Det blev världens julstämning! När man har bakat pepparkakorna är det inte långt kvar till jul. :)
 
Efter lunch åkte jag ut till stallet. Jag mockade, fyllde på vatten och red en sväng i kylan. Jag höll på att avlida, så kallt var det! Jero har även gått och fått mugg, stackarn. Jag misstänker att det beror på att det var så mycket lera i hagen innan det frös. :( Så nu är det bara att göra rent och smörja och hoppas på att det snart blir bra igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ester Fontell

vegebom har funkat bäst mot vår mugg så det är ett tips :) men om man börjar smörja tidigt så brukar det försvinna ganska lätt med lite vad som helst ;)

2013-12-06 @ 23:39:12
URL: http://titim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0