Västerås

Igår åkte jag och Evelina in till Västerås. Hon behövde köpa en klänning till nyår så hon frågade om jag ville hänga på, vilket jag självfallet ville. Det var evigheter sedan vi träffades! Det var hur som helst jättekul, hon hittade en klänning plus lite mer rea fynd och jag hittade en skjorta som var på rea på H&M. Jag fick den för 100:- och den skulle egentligen ha kostat 249:-, så det var ett bra köp. 
 
Idag åkte Anna med familj på "semester", dom ska vara borta över nyår. Därför kommer jag få passa hennes djur (förutom hundarna som dom tog med sig) medans dom är borta. Jag ska fixa mat, mockning, in och utsläpp mm. Men jag tycker det är kul att hjälpa till och få känna sig lite behövd. :)
 
Bland annat denna sötnos ska jag passa. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0