finally friday!

Nu är det äntligen fredag! Och nu väntar en veckas lov. Så jäkla skönt! :D Jag har inte planerat så mycket inför lovet förutom ett besök i Stockholm med lite shopping. Sedan ska jag väl säkert till stallet också som vanligt. ;D

Idag har det inte hänt ett piss i skolan, vi har bara kollat på någon film om andra världskriget. Den var väl skapligt bra men man fick ont i rumpan av att sitta på en hård stol hela dagen. :/
Efter skolan tog jag bussen till stallet. Jag mockade och red en sväng med hästarnas ägare. Trevligt, trevligt! :)
Nu har jag precis kommit hem från stan. Vi var och handlade mat och skjutsade iväg brorsan på ett lan. Jag fattar seriöst inte poängen med att lana! Det kan väl inte vara kul att spela data i flera dygn utan att sova?! Jag fattar inte grejen! Men men, om han tycker det är kul så... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0