Stockholm

Igår var jag i stockholm med mina föräldrar och hälsade på mormors barndomsvän + hennes man. Det var väl trevligt men dom hade det så fint där med dyra saker och grejs så det kändes inte riktigt som om jag passade in där... Men det var i alla fall kul att träffa dom. :) Sedan på hemvägen stannade vi vid mörby centrum och kollade i lite afärer. Jag hittade ett svart linne och en svart bandeu BH på lindex som jag ska använda i sommar. :) 
  
Just nu sitter jag och laddar ner gossip girl season 6 för jag kollade klart på sesong 5 igår. Gossip girl är så jäkla bra asså! :D Medans jag väntar på att den ska laddas ner kanske jag ska kolla på någon film eller nått. Så himla socialt! ;p 
 
Ha en bra dag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0