gymmet

Idag åkte jag och tjejerna in och tränade efter skolan. Det var välbehövligt! Vi var där igår också för vi har haft någon veckas uppehåll pga sjukdom mm, så vi ville köra nu när vi kan. Sedan när jag kom hem fick jag en blåbärssemla som mamma hade köpt, så nu känner jag mig vääääldigt fet! ;D
Idag i skolan hade vi nationellt prov i spanska, läsförståelse. Det gick väl inte så jätte bra direkt, men jag bryr mig inte direkt om spanskan så det gör inte så mycket. Spanska är det tråkigaste och onödigaste ämnet som finns. Jag har verkligen ingen motivation till det. Men man får ju ändå räkna bort ett av betygen sedan så det gör inte så mycket om jag får dåligt i det. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0