Fredag igen

Idag är det fredag igen så nu ska jag snart hem. Så skönt! Har inget planerat för helgen förutom stallet och eventuellt övningskörning. 
 
Nästa helg ska jag nog på stockholm horse show i globen med Kristina. Hon hade fått en biljett över så hom frågade om jag ville hänga med. Så jäkla taggad! Men då kommer jag inte hinna till Jero på lördagen vilket jag har väääldig ångest över, men jag tror det är värt det. I så fall ska jag åka till Kristina på fredagen och sova där och åka med dom till stockholm. Jag har aldrig varit hos henne sen hon flyttade så det kommer ju också bli spännande att se hur hon bor nu. Och träffa hennes söta pållar. Det kommer definetivt bli superkul! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud han dör inte för att du lämnar honom själv en dag,även om du inte är där så mycket på veckodagarna. Hästar tänker inte riktigt så ;)

2013-11-22 @ 23:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0