Ny vecka (ännu en av mina skojsiga rubriker)

Imorgon är det måndag och början av ännu en ny vecka. Jag borde få ha en traktorkortslektion imorgon, annars blir jag arg för den har blivit uppskjuten i minst tre veckor nu. Jag vill få mitt jäkla kort snart så jag kan få köra ute på vägar! Efter skolan imorgon har jag i alla fall anmält mig till ridningen, troligtvis får jag rida Tobbe igen. :)
 
På onsdag har jag lovat Anna att åka hem för att sköta hästarna för dom skulle åka bort någon stans så då tar jag hand om in- och utsläpp utfodring och mockningen. Jag tycker det är kul att få hjälpa till med sånt, få lite ansvar. :)
 
Nu ska jag plugga matte, har tre prov den här veckan! -.-
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0