söndag

Jag har precis varit ute och övningskört med pappa. Idag kom jag upp i 90km/h. Det går fortare för varje gång och jag känner mig säkrare. Jag är inte alls lika spänd nu när jag kör som jag var första gången vilket känns väldigt bra!
 
 
Imorgon är det måndag igen vilket betyder att jag far tillbaks till skolan. Men först är planen att jag ska till stallet så att jag slipper åka hem på Onsdag. Det känns bättre att åka dit tidigt på morgonen när det är ljust ute än att åka hem från skolan och rida i beckmörker. Det känns rätt ovärt. Vi börjar ju ändå inte förens halv 10 på måndagar så det funkar ju rätt bra.
I skolan borde jag få träna på mitt traktorkort, det har blivit uppskjutet av lärarna nu i två veckor så om vi inte får göra det imorgon blir jag inte alls glad! Sedan tror jag inte vi har något särskilt planerat för resten av veckan.
 
Ha det bra så hörs vi! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0