söndag

Nu är jag i princip helt färdig i mitt rum. Jag ska bara städa det sista och flytta på tavlor och plansher. Jag är riktigt nöjd faktiskt, och det är även mina katter. Frisco har legat i min skrivbordsstol hela eftermiddagen och nu när han gick hoppade Pixel upp där och la sig.  Här har ni resultatet:
 
Imorgon är det måndag vilket betyder att det är dax för skola igen. Jag måste även till stallet innan då jag inte kan åka hem på onsdag den här veckan heller då jag har stalltur. Det betyder att jag måste ta hand om grisarna hela veckan både före och efter skolan. Det kommer nog bli kul, men jag mår lite dåligt över att jag inte kommer kunna åka hem och motionera Jero.
På tordag har jag även prov i Ekologi så det är väl bara att sätta sig och plugga lite nu då. Jag borde även räkna lite matte ikväll om jag får någon tid över...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0