torsdag

Idag är det torsdag vilket betyder att jag har kärnämnen hela dagen. Suck. Jag har haft biologi där vi inte gjorde ett skit, nu har jag engelska och då jobbar vi i våran coursebook. Efter lunch har jag svenska och matte. Låter som en rolig dag va?
Jag funderade på om jag skulle åka hem till Jero efter skolan eftersom jag inte gjorde ddet igår som jag brukar. Men nu har jag nog bestämt mig för att inte göra det ändå då det ändå kommer vara kolsvart innan jag ens hinner dit. Jag mår lite dåligt över det, men jag tror det är bättre jag åker dit och rider mycket i helgen när det är ljust. Och imorgon såklart för då slutar vi redan halv 11! :D  Vi kommer inte ha några lektioner, vi kommer bara åka in till stan och se på bio. Fett chill!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0