Naturbruk

Hej, hej! Just nu sitter jag på en Naturbruks-lektion. Det är meningen att jag ska skriva om ett yrke inom naturbruket, men som ni kanske märker har jag valt att skriva här istället. Mycket roligare! Det är i alla fall bara 55 min kvar av lektionen så det är väl bara att hålla ut. Sedan ska jag ut till stallet här på Ösby och rida en sväng, dock är det så jävla kallt så jag vet inte om jag kommer överleva. Vi får hoppas på det bästa. ;)
 
Imorgon ska jag som sagt gå upp halv fem för att gå upp till ladugården på stalltur tillsammans med Johan. Det kommer vara kalt, mörkt och allmänt äckligt! Dock så är det ju kul att få vara där istället för att ha lektioner. 
 
Det var allt jag hade att säga för tillfället. Ha det bäst så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0