chillig skola

Sitter här uppe på elevhemmet igen och gör ingenting. Våran engelskalärare har åkt till Frankrike med lanttreorna för att vara med på deras praktik. Alltså var det bara en lärare som kom och prickade av oss och gav oss någon översättningsuppgift och när vi hade gjort den fick vi gå, och vi kunde nog ha skitit i den också utan att någon hade märkt det. Den här skolan är fett chill!! 
 
Efter skolan tänker jag nog åka hem till min polle och min familj. Jag tror att Jero blir glad om han får en liten ridtur plus att hon som äger stallet göra ville rida ut idag och hon kan inte göra det själv då hon rider en unghäst som inte är inriden till 100% än. Det är ju även skönt att komma härifrån ibland, det kan bli rätt långtråkigt här på eftermiddagarna, man brukar bara sitta och glo på Tv mmellan typ 4 och 7. :s
 
Ha det bra människor! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0