håltimme

  Har haft fordonsteknik idag eller vad det nu heter... Det står "fore" på cshemat men jag vete fan vad det betyder, men man lär sig om typ traktorers motorer osv. Idag pratade vi om olika däck, jag fattade ingenting typ! :s Sedan fick vi sluta en och en halv timme tidigare än vad vi egentligen skulle så nu sitter jag här och väntar på att det ska bli lunch, bara en dryg timme kvar! ;)
Efter lunch fortsätter änet "fore" och då ska vi ha prov! Fuck my life! Det ska typ handla om motorns olika delar i en traktor och vad dom är till för. Det kommer säkert gå åt helvete, men jag kör på så gott jag kan. Imorgon har jag också ett prov på olika växter men det tror jag kommer bli rätt lätt för det var typ rödklöver, maskros, åkertistel och sådan skit vi skulle kunna och det är ju typ medfött. :p
Nu har jag nog inget mer att säga för tillfället så ni får väl ha det bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0