helg!!

Nu är jag äntligen hemma igen och det är helg, och på måndag är det studiedag så då får jag också vara hemma. :D Det känns som om jag har lyckats komma in i gänget på internatet lite mer den här veckan, vilket är väldigt skönt. Det är ju inte så kul att inte ha någon att vara med, men nu har jag i alla fall fått tillbaks hoppet om att jag kommer få lite vänner ändå. :)
 
I helgen ska jag troligtvis passa en liten boxervalp, hon som jag skrev om i ett annat inlägg. Det ska bli kul, jag saknar verkligen att ha en hund här hemma. Det är i alla fall tur att det bor så många hundar i stallet, fem stycken plus några daghundar ibland. 
På söndag ska jag förhoppningsvis på filmkväll med tjejerna! Jag saknar dom så sjukt mycket nu när vi inte går i samma klass längre. :( <3
 
Ha det bäst! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ester Fontell

ska vi ha filmkväll på söndag? :O

Svar: Vi pratade ju om det på kik igår eller nått :o
Sofie Karlsson

2013-09-27 @ 14:29:33
URL: http://titim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0