Övertalad till att ge bloggandet en 56:e chans...

Nu har mina kompisar övertalat mig till att börja blogga igen, jag är rätt lättpåverkad för er som inte vet det. Det känns väldigt veligt att ta upp bloggandet igen, men nu gör jag det i alla fall och så får vi se hur det går...

Det har hänt en hel del sen sist, jag kan väl ta upp det viktigaste:

● Den nionde juni köpte jag en häst. Han är en 16-årig nordsvensk föredetta travare. Han är värdens bästa häst fast ibland kan han sticka i traven om han blir för pigg, men det är inte mer än naturligt med tanke på att han har varit en travare halva sitt liv.
Han är i alla fall en väldigt stor del av mitt liv och ni lär få läsa mycket om honom här om jag fortsätter med bloggandet. :)

● Jag har börjat på gymnasiet, naturbrukslinjen med inriktning lantbruk. Det är en rolig linje och det känns som om det var rätt val. Dock så är lärarna inte dom bästa vilket är lite tråkigt. I klassen är vi åtta stycken, 6 killar och 2 tjejer, det är ändå rätt kul att det är flest killar. :)
Jag bor även på internat här vilket kan bli lite långtråkigt ibland, jag vill ju kunna vara hemma hos min polle och kissar. Men skolan måste ju gå först som man brukar säga...

Det var väl det viktigaste men det har ju hänt massa mer också.
Nu ska jag återgå till att vara "social" med mina "huskompisar".

Ha det bra så hörs vi! ;)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Duktigat sofie ;D

Svar: tack, tack ;D
Sofie Karlsson

2013-09-17 @ 17:58:52
Postat av: Ester

Bra Sofie! :D

2013-09-17 @ 21:07:19
Postat av: Ester

Bra Sofie! :D

2013-09-17 @ 21:07:21
URL: http://titim.blogg.se/
Postat av: Ester

Bra Sofie! :D

2013-09-17 @ 21:07:22
URL: http://titim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0