Paket! :D

Igår när jag kom hem låg det fyra paket till mig i brevlådan från fyndiq som jag beställde i helgen. :D I paken låg det en grön "mobilplånbok" (99:-), svarta jeans (199:-), örhängen med ljusblå sten (19:-) och en svart mössa (60:-). Jag blev skitnöjd över jeansen, dom satt perfekt och mobilplånboken var också sjukt cool! :D Mössan och örhängena vr väl mindre bra... Mössan var typ en meter lång, men det kan nog funka om man viker upp den. Och stenarna på örhängena var anignens för stora för min smak.  Men totalt sett är jag helt nöjd! :)
 
 
 
Just nu har jag håltimme igen från våran engelska lektion då läraren fortfarande är i frankrike med treorna och jag är färdig med uppgiften vi fick. Nu är det 45 min kvar tills våran svenskalektion börjar, sedan ska jag damsuga hela elevhemmet. -.- 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0