Här är vi ute i god tid...

Här kör vi inte något spontant, utan jag har bokat tågresa för att hälsa på brorsan i Linköping innan han ens har flyttat. 
Vi ska flytta dit honom om knappt två veckor. Planen är att pappa, brorsan och jag tar bilen och släpkärran dit och hjälper honom komma till rätta med allt. Sedan tar jag tåget till honom direkt efter skolan fredagen den 12 september för att hälsa på honom. Stannar i hans lilla lägenhet till söndagen då jag tar tåget hem igen. Varför jag har valt just den här helgen är för att jag har studiedagar måndag och tisdag så jag hinner ändå med hästarna.
Jag är en människa med behov av väääldigt mycket planering. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0