Tagga en helgrym helg!

Det kommer seriöst bli den grymmaste helgen någonsin den här veckan! I morgon har jag bokat tid i ett ridhus vid kl 2 så då ska jag dit och träna med Lycke och Elvira. Sedan på kvällen kommer brorsan hem och hälsar på under helgen så jag ska försöka hinna baka en saffranskladdkaka att bjuda honom på när han kommer. På lördag ska jag, Camilla och Oscar till köping och hälsa på Carnestam i hans herrgård då han ska vara ensam hemma hela helgen. Vi åker dit mitt på dagen någon gång och stannar tills på söndag för att mecka med hans bil, äta Donken och bara umgås. Det kommer bli fett mysigt! Sedan på söndag ska familjen äta på pizzeria i Sala innan vi lämnar Henrik på stationen för att åka hem till Linköping och dumpar av mig hos Oscar för jag har ingen skjuts till skolan på måndag. Med andra ord kommer jag ha väldigt fullt upp, men det kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0