Dressyr på Taison

Ikväll är det dressyr på Taison som gäller. Mamma följer med för första gången till SORF, hon tycker det ska bli rätt kul att se hur det är där tror jag. Ni får kanske en utverdering efter som vanligt om jag orkar. 
 
 
Nu ska jag snart gå ut och isolera färdigt mototrhuven på vår lilla lastmaskin. Jag gjorde det mesta igår men hann inte riktigt färdigt + att det var massa slangar och skit som jag inte ville riskera att förstöra så pappa kommer också och hjälper till så kan en lyfta upp slangar och sladdar och en sätta dit isoleringen. Allt blir mycket enklare när man är två. ;) Och för er som undrar så isolerar vi så att det ska låta mindre upp i hytten från motorn när man kör. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0