First day of school

Första skoldagen av vårterminen 2014 är härmed avklarad. Dagen började med mentorstid kl 9.30, där fick vi reda på att vi har studiedag nästa fredag. yeeeeeeey! Sedan 10.10 hade vi djuren i naturbruket där vi fick tillbaks två prov (koprov: 15/16p, grisprov: 20/21p) och sedan gick vi även igenom året med grisar/kor på tavlan. Efter lunhen hade vi prov i bevattning och sprutning, det tog väldigt kort tid men vi fick ändå sluta för dagen efter det. Alltså runt kl 13. Provet gick okej skulle jag gissa på då jag i alla fall svarade på alla frågor.
 
Just nu sitter jag på mitt rum och häckar då ingen annan har slutat än så jag sitter här forever alone. Har inte den blekaste av vad som kommer hända resten av dagen, troligtvis inte ett skit som vanligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0