Sista lovdagen

Sista dagen på lovet börjar gå mot sitt slut. Imorgon är det dax att åka tillbaks till skolan igen. Suck. Men om två veckor så börjar våran praktik, det ska bli riktigt kul. Vi ska vara ute måndagar och tisdagar i åtta veckor, sedan är det dax för vårbruket på skolan. Kommer nog ändå bli en rätt rolig termin. :)
 
Appropå praktik så åkte jag och pappa till min praktikplats imorse för att hälsa på, bestämma tider etc. Jag ska alltså vara på en stor grisgård en dryg mil hemifrån mig. Mina arbetstider blir mellan 7 och halv 5, alltså väldigt långa dagar, jag vet inte riktigt hur jag kommer klara av mina kärnämnen restrerande dagar. Men det blir väl bara till att kämpa på.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0