Stipendium

Har precis skrivit ihop ett litet "brev" för att söka stipendium från LRF. Alla som bor i fjärdhundra och går på ett Naturbruksgymnasium får söa det om jag har fattat det hela rätt. Jag vet inte riktigt hur det funkar, men jag tror att man kan få lite pengar på nåt vänster... och det sitter ju aldrig fel. ;)
 
Imorgon är det första praktikdagen. Jag börjar faktiskt bli lite smått nervös, men det ska nog gå bra. För er som inte har fattat det så ska jag vara på en grisgård måndagar och tisdagar i åtta veckor minus en vecka då det är sportlov. Jag tror detta kommer bli väldigt lärorikt, och skönt att bara behöva gå i skolan tre dagar per vecka! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0