Singel o Sökande

Hallå Sofies läsare :D
Jag  är Sofies bääästa vän Kristna, även kallad barret eller kikki. Nu är det så att jag är snygg, rolig och trevlig (inte för att skryta) men jag är också singel och sökande! Jag vet att Sofie har overflow snygga killar runt omkring sig och därför bönar och ber jag er snygga killar att langa era nummer och snapchats till mig! Det jag söker hos en kille är: snygg, rik och sexig. Det viktigaste är rik. Jag är öppen för både seriösa förhållanden och om du bara vill ha lite kul så går det också bra.Men om det bara är för en natt så kostar det. Men ta det inte på fel sätt, jag är inte nån prostituerad som ni bara kan ringa så fort ni vill ligga.  Hör av er till mig alla snyggingar; kristinafalt97 på snapchat eller fråga Sofie efter mitt nummer. 
Här är en bild på mig
 
Puss och kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0