Bland det värsta man kan göra...

...är att diska när man är kissnödig. Mer än hälften av gångerna när jag ska diska behöver jag gå på toa men bestämmer mig för att jag inte orkar och ställer mig och diskar istället. Det brukar leda till att man blir ännu mer kissnödig av att höra det rinnande vattnet. Och det brukar sluta med att man antingen står och hoppar på stället medans man diskar eller springer i panik till toan! Så då är min fråga: Varför sjutton lär jag mig aldrig detta och går på toa INNAN jag diskar?!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggtorka?

Svar: Nja, jag upplevde det precis så tänkte dela med mig av den erfarenheten... :p
Sofie Karlsson

2014-06-29 @ 19:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0