3 hästar,1 dag

Imorse kom äntligen hovslagaren, det var väldigt välbehövligt! Så nu har både Jero och Plexus fått nya skor fram. 
Jag har även hunnit med att rida ut på tre hästar. Först red jag en timmes runda på Jero, han skötte sig exemplariskt förutom att han ville vända hem till Plexus hela tiden. Efter det red jag en lite längre runda på Plexus, jag hittade en "ny" jättefin ridväg. Den kommer jag använda mycket i framtiden vill jag lova! Sist men inte minst åkte jag iväg till mitt f.d. stall och red ut med Maya och Anna. Jag fick rida fina Önska, friesern. Hon är så jäkla fin och rolig att rida, det måste göras om snart igen! 
 
I morgon väntar också tre ridpass, först ska jag ha en hopplektion på ridskolan. Och sedan ska såklart mina sötnosar få motion. :)
 
God natt!
 
Önska ↑ (bild tagen av Anna)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0