Bra dag!

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Den började med att jag gick upp kl 6 för att rida mina hästar innan skolan som började halv 10. I skolan samarbetade jag med Oscar hela dagrn , började med att ta av dubbelmontage från John Deeren och dom fick jag köra bort med en Deutz som vi har på prov! Fan vad kul det var! Efter lite annat småpyssel fick vi gå ut och ta bort gammalt staket till hästhage då det ska göras om. 
Imorgon tror jag att jag ska få köra röjsåg för första gången i mitt liv, sååå kul! Jag älskar verkligen min skola just nu! :D
 
Efter skolan gick jag och Potatis 7 km som tidsfördriv och sedan var vi ett gäng som spelade kort. Det har blivit lite av våran grej här, vi spelar kort nästan varje kväll. ;)
 
God natt alla! 
 
 

Kommentarer
Postat av: horselover

fin polle

Svar: Tack! :)
Sofie Karlsson

2014-05-14 @ 09:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0