bra eftermiddag

Idag går jag och lägger mig trött och glad trots en världelös skoldag. Efter skolan gick jag och Maya nämligen ner till Ösbys stall för att rida på Cassandras hästar då hon själv inte hade tid. Elesha red jag, en liten, supergullig, f.d. varmblodstravare. Hon testade mig en hel del eftersom jag var ny för henne genom att hoppa omkring och protestera på alla möjliga sätt. Men hon var så fin när hon gjorde som jag ville, och hon var superrolig att rida. Så det hoppas jag att jag får göra om någon gång. 
 
Direkt efter det gick jag och Lydia ner till gymmet för ett kort pass. Det vart att trampa på crosstrainer och träna mage. Man får en sådan skön känsla efter att ha tränat, även fast det inte är så speciellt kul medans man gör det.
 
God natt folket! <3
 
Fotogenisk var hon då i alla fall inte :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0