God natt!

Trött tjej här som kommer lägga sig och däcka i sängen direkt efter att det här inlägget har blivit publicerat. 
 
Skoldagen bestod av djurens biologi hela förmiddagen där vi studerar beteenden och idag mest djurens välmående. På eftermiddagen hade vi maskinlära där vi gick igenom förra veckans oförberädda prov som alla skrev mer eller mindre värdelöst på. Sammanfattningsvis var det en rätt rolig dag ändå förutom att jag gick runt som en zombie hela dagen.
 
Imorgon ska jag hem och halvklippa lilla Lyckpesfaks för han svettas så enormt så fort man bara kör ett lätt träningspass. Dock så känns det inte helt bra då han går på lösdrift, men jag tror ändå det är rätt val...
 
God natt alla mina kära läsare, hoppas ni kommer sova lika gott som mig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0