hemma

Idag efter skolan åkte jag hem för att longera mina hästar i kylan. Det gick så bra! Lycke fick jag ut på en stor, rund volt och jag fick även in honom i galopp tre gånger. Han orkade dock inte hålla den så länge, men ändå, han galopperade!
Jeros volt var inte rund och fin någonstans men han försökte inte dra iväg åt ett annat håll en ända gång vilket han alltid brukar göra. Så jag är så himla nöjd över mina små älsketofsar!
 
Imorgon är det skördefest på skolan vilket betyder att vi äter en fin middag med egenproducerade råvaror, och till det är det underhållning av något slag. 
På fredag åker lantarna till Jönköping för att gå på elmia hela dagen. (En stoooor maskinmässa) Tagga, tagga!
 
Frågestunden fortsätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0