Mina svar:

Gillar du korv?

Det beror på vilken sorts korv du pratar om….


har du haft sex?

Ja, om du nu så gärna vill veta


Är du en katt eller hundtjej?

Där måste jag nog ändå svara hund trots att jag har två älskade katter. Hundar är mer personliga.


Vad föredrar du helst - myskväll hemma i soffan eller partyparty?

Myskväll hemma i soffan!


Favoritklädesplagg?

Munktröja tror jag.


Vill du ta över din gård när du blir äldre?

Ja, som det ser ut nu vill jag det. Eftersom att jag är den ända som är intresserad av att ärva den lär det bli så för jag vill absolut inte att den ska läggas ner! Den ska gå i familjen, så är det bara!


Vad gör dig lycklig?

Mina vänner, familjen, killen, alla mina älskade djur osv.


Barfota eller strumpor?

Strumpor, förutom på somrarna när det är väldigt varmt.


Tycker du att man är konstig om man gillar fötter?

Det beror på om man skyltar med det. Man kan väl gilla fötter lika väl som man gillar något annat. Men jag skulle säga att man är rätt konstig om man pratar om det typ...


Sex en dag/vecka VS två ggr/dag?

En dag/vecka


Lila VS rosa hår?

Lila!


Rollspel i sängen VS pinsam tystnad i sängen?

Rollspel tror jag om jag måste välja...


Gravid nu VS Gravid när du är 55?

Hellre nu, men det kommer absolut inte hända det heller!

 
 

Kommentarer
Postat av: Alfhild

Du kunde väl skriva att denna bild inte är från Karleby! VAD GEGGIGT!!!!!!!!!

Svar: Men man kan ju låtsas.... ;)
Sofie Karlsson

2014-10-27 @ 06:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0