Ännu en måndag!

Måndagen är här igen och framför mig har jag en jobbig skolvecka, dock mindre jobbig än vanlig. Idag ska jag kolla på min förhoppningsvis blivande bil, en vit, fyrhjulsdriven golf kombi från 2004. Det är en jag känner som säljer den och hon ska komma till Ösby ikväll så då ska jag samtidigt passa på att kolla på hennes bil som hon ska byta ut så snart hon hittar en ny. Imorgon är det fettisdagen, inte för att jag kommer fira det men ändå. Efter skolan ska jag på körlektion. På torsdag har jag tagit ledigt på eftermiddagen för att gå på riskettan, kanske inte jättekul men nödvändigt. Och det bjuds på kaffe och smörgås så då är det värt det! Fredagen kommer spenderas hemma för jag är leeeeedig, och så ska jag nog träffa lite kompisar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0