en spännande lördag

Klockan är halv 3 och jag är hemma hos älsklingen efter en väldigt händelserik dag. Jag har longerat Jero och vart i ridhus med Lycke, det var jag klar med kl 9 imorse. Sedan åkte jag iväg till Oscar och vi har pimplat med hans släkt, åkt 3 km längdskidor och kört sköter, hur kul som helst! På kvällen åkte vi på 20-års fest och fick hur god mat som helst, potatisgratäng, sallad, kantarellbiffar och kladdkaka med glass och varm hallonsås. Jag var i himlen! Resten av festen var rätt tråkig så vi halv 1 bestämde vi oss för att åka hemmåt. Och såklart ska vi köra fast i drivsnö, som tur är kommer en snäll människa med fyrhjulsdriven jeep och drar loss oss så vi kunde fortsätta våran resa. Men tillslut kom vi i alla fall hem helskinande och trötta! God natt från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0