Min fredag

Nu sitter jag i soffan framför sesongspremiären av Lets Dance efter en lång och händelserik dag. I morse var jag och Elvira till ridhuset och tömkörde lilla Lycke. När jag kom hem red jag en barbackatur på Jero i blåsten. Sedan på eftermiddagen var jag och Elvira ute på äventyr. Först hämtade vi en garderob som hon ska placera i sitt nya stall (dit jag brukar åka med Lycke) som hon ska flytta till på söndag. Efter det åkte vi till hennes pålle och tittade till honom innan vi åkte och placerade garderoben där dej skulle vara. Detta tog rätt många timmar och när jag kom hem hade jag god soppa och semla som väntade på mig. Mumsigt! Det blir bildlöst för jag skriver på mammas surfplatta där det inte finns en ända bild, sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0