bilyrsel

Nu är jag alldeles yr av siffror hit och dit! Jag har suttit och kollat på bilar hela kvällen för jag har kommit på att om fyra månader skulle det vara helt suveränt om jag hade hittat en bil eftersom att jag behöver den dagligen när jag ska pendla till skolan. Mina krav är att den ska kunna dra hästtransporten, vara bränslesnål och skapligt billig att köpa. Jag vill även att den ska vara en kombi/halvkombi och manuell. Jag har hittat två bilar som passar in rätt bra på mina krav, Kia Ceed och Skoda Octavia. Vi får väl se om det blir någon av dom så småning om, men just nu kollar jag bara runt. Det är ju ingen bråtska än.

Kommentarer
Postat av: Alfhild

BRÅDSKA

2015-01-10 @ 07:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0