Värt...

Den här skolveckan har bestått av två lektioner, växtodling och svenska. En timme innan skolan i måndags fick jag sms från min mentor som sa att jag hade håltimme hela dagen då min engelskalärare var sjuk. I går hade jag mina lektioner och en håltimme. Idag hade jag tre håltimmar och en svenskalektion där vi inte skulle ha gjort någonting så jag struntade i den för det kändes väldigt onödigt att åka dit bara för den. Imorgon och på fredag är vi lediga pga studenten. Det blev en väldigt värd skolvecka alltså, men jag klagar inte. 😀
Dom här sötisarna har jag haft sällskap av i brist på skola 😍

Kommentarer
Postat av: A

Inte kattpiss det, inte! De där varelserna är väl guld värda!

Svar: Jag hållet verkligen med dig där! :)
Sofie Karlsson

2015-06-04 @ 06:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0