Så less!

Nu har jag hamnat framför datorn hos Oscar, helt deprimerad för jag var så förbannat klantig och glömde det viktigaste av allt hemma - MOBILEN! Och jag ska liksom inte hem någon gång förens på onsdag, men jag hoppas verkligen att jag kan få Pontus att plocka upp den på vägen till skolan imorgon då han ändå åker förbi där. Alltså, har jag tur får jag den imorgon vid halv 10 men har jag otur får jag den inte förens på onsdag efter skolan. Medans Oscar är ute i verkstaden och meckar tänkte jag göra lite körkortsfrågor, men kan ni gissa vad jag precis kom på? Att inlogget till elevcentralen står uppskrivet på min mobil som är hemma, jag blir så less asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0